Search
Close this search box.
logo-zandi-english

ایده های سایمون در رایتینگ آیلتس | کتاب ایده های آقای سایمون

ایده های سایمون در رایتینگ آیلتس کتاب ایده های آقای سایمون

یک مشکل مشترک بسیار بزرگ برای داوطلبین، ایده های رایتینگ آیلتس است. شاید دلیل آن استرس و عدم خلاقیت کافی باشد. اگر در فکر کردن برای نوشتن رایتینگ مشکل دارید، احتمالاً بخاطر سیستم آموزشی ایران است که فقط حفظ کردن روش اصلی کسب نمره بالا بوده است. با این حساب در ایده پردازی مشکل خواهید داشت، چون هیچوقت از تفکر و خلاقیت ذهن خود برای جوابگویی به سوالات استفاده نکرده‌اید. با توجه به این موضوع باید راهی برای رشد تخیل خود پیدا کنید. اکنون که در چنین سیستم آموزشی پرورش یافته‌اید، دانلود کتاب ideas for ielts topics Simon به شما  قطعاً کمک خواهد کرد. دانلود ویدیوهای آموزشی آیلتس سایمون

ایده های سایمون برای موفقیت در رایتینگ آیلتس در حقیقت به شما کمک می کند تا قطره قطره نمره رایتینگ تسک 2 آیلتس را بالا ببرید.

بیشتر داوطلبین دچار استرس و اضطراب می‌شوند، زیرا فقط 3 دقیقه فرصت دارند تا رایتینگ خود را برنامه ریزی و تحلیل کنند، اما این مسئله با تمرین قابل حل است. خواندن داستانهای خبری و گوش دادن به پادکست‌ها بر اساس مباحث رایج آیلتس، روش خوبی برای بدست آوردن ایده پردازی در رایتینگ آیلتس است. Ideas for ielts topics Simon pdf دانلود یک فرصت عالی برای شما است.

معمولاً ساده‌ترین و واضح‌ترین ایده ها بهترین هستند، بنابراین لازم نیست راجع به موضوعاتی حرف بزنید که تابحال هیچکس به آن نپرداخته است. برای دیدن سایت رسمی simon اینجا کلیک کنید.

اگر دقت کنید، اکثر جملات نوشته شده در موضوعات مختلف ساده و مختصر است. در حقیقت راز گرفتن نمره 7 به بالا همین ساده‌گی است. شاید تعجب کنید، اما این یک واقعیت است و در منابع مختلف آیلتس به شدت توصیه شده است.

جزوه رایتینگ سایمون

سایمون به صورت عملی با نشان دادن سوالات و تحلیل جواب‌ها، آموزش و درک درستی را به زبان‌آموز می‌دهد. جزوه رایتینگ سایمون شامل ایده پردازی و سمپل‌هایی است که نمره باند 9 دارند. نکته مهم جزوه سایمون، ترکیبی از کلمات سطح بالا و پایین است. او به شدت شما را از بکارگیری گرامر پیشرفته می‌ترساند، چراکه اکثر زبان‌آموزان با بکارگیری آن، نمره از دست می‌دهند تا اینکه نمره بالا بگیرند.

سمپل های رایتینگ سایمون

یکی از چالش‌های داوطلبین آیلتس، پیدا کردن سمپل های استاندارد رایتنیگ است. متاسفانه در سال‌های گذشته، تعداد زیادی نمونه جواب رایتینگ سطح پایین در فضای اینترنت پخش شده که مشکلات زیادی را برای زبان‌آموزان ایجاد کرده است.

اما دیگر نگران نباشید چرا که سمپل های رایتینگ سایمون با نمره باند 9 هم اکنون در دسترس شماست. شما می‌توانید از لینک پایین آنها را دانلود کنید و ایده پردازی های خودتان را براساس این سمپل ها بنویسید.

دانلود مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون

فایل کتاب‌های رایتیگ سایمون شامل شش pdf است. در پی دی اف اول تعداد 35 نمونه جواب یا سمپل رایتینگ تسک 2 وجود دارد. در pdf دوم قالب نوشتن مقاله آیلتس به صورت خلاصه و مختصر ذکر شده است. در pdf سوم، نحوه تصحیح تعداد زیادی از رایتینگ‌های دانشجویان و اشتباهات آنها عنوان شده است.

در سه فایل آخر مجموعه کتاب‌های رایتینگ سایمون، تعداد زیادی سمپل تسک 1 آکادمیک و تسک 2 آمده است. تمامی از کتاب ها به شما کمک می کنند تا نمره بالای 7 آیلتس کسب کنید.

بسیاری از دانش آموزان هیچ ایده و نظری درباره موضوعات رایتینگ تسک 2 آیلتس ندارند. حتی اگر گرامر شما کامل باشد، اگر ندانید چه چیزی بنویسید، نمره IELTS بالایی دریافت نمی‌کنید. در دانلود کتاب ideas for ielts topics simon حدود 22 دسته‌بندی برای دانشجویانی آمده است که می توانند در Writing ، مهارت بیشتری کسب کنند و با اطمینان خاطر، نظرات و واژگان محتوای رایتینگ خود را بنویسند.

نکته کلیدی برای کسب نمره بالا در رایتینگ، گرامر نیست، و همچنین استفاده از کلماتی مانند “moreover” یا “in addition” نیست، یا استفاده از عباراتی مانند “this is a controversial issue nowadays” نیست. برای به دست آوردن نمره بالا ، شما باید از “topic language” خوب (کلمات و عبارات مرتبط با موضوع سوال) استفاده کنید. برای پاسخ به سؤال به ایده‌های خوبی نیاز دارید (مانند ایده های سایمون).

اگر فقط از دایره‌لغات ذهن خودتان استفاده کنید، چیز جدیدی یاد نخواهید گرفت و پیشرفت نخواهید کرد. تمرین کنید تا ایده‌های simon را با نظرات خود مرتبط کنید تا “مقاله های عالی” بنویسید. شما صرفاً نباید مانند ایده‌های simon بنویسید، بلکه باید از نظرات خود هم استفاده کنید. جملاتی که با موضوع رایتینگ همخوانی نداشته باشند، نمره شما را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهند.

زمان بیشتری را صرف آمادگی خود کنید تا نوشتن رایتینگ‌های مختلف، وقتی تعدادی از نمونه سوالات کتاب‌های کمبریج را می‌نویسید، می‌فهمید سطح شما چیست، اما چیز جدیدی یاد نمی‌گیرید. اگر فقط نمونه سوالات مختلف را بنویسید، پیشرفت نخواهید کرد. قبل از نوشتن، موضوع را مطالعه کنید و استراتژی مناسبی برای بکارگیری از ایده‌های سایمون، نظرات و واژگان خود محیا نمایید.

تمامی داوطلبین آیلتس باید ایده ها یا عباراتی برای موضوعات متداول رایتینگ تسک 2 آیلتس بلد باشند. بدون این ایده ها غیر ممکن است که شما بتوانید نمره مطلوبی از IELTS Writing task 2 بدست آورید.

جزوه ایده پردازی سایمون

دانلود ویدیوهای آموزشی آیلتس سایمون
دانلود ویدیوهای سایمون

20 پاسخ

  1. خیلی ممنونم ازتون واقعا پکیج طلایی تون دربرگیرنده همه مهارت ها با جزییات هست.
    . من دارم با پکیج شما پیش میرم یک ماه دیگه ازمون دارم امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

    1. درود، خوشحالم که دارید از پکیج استفاده می کنید، حتماً بهترین نمره را خواهید گرفت

  2. سلام استاد وقتتون بخير
    ممنون بخاطر سايت عالي و جامع و كاملتون
    توي پيشرفت سطح آيلتس من خيلي كمك چشمگيري كرد
    پادكست ليسنينگ فوق العاده بود

  3. سلام استاد روزتون بخیر استاد ایده پردازی رایتینگ برای اسپیکینگ هم مفید خواهد بود؟ سپاس

    1. سلام، 100 درصد مفیده ، البته اگر جملات حفظ بشه
      روخوانی جملات 20 درصد تاثیر میزاره و زیاد امیدی به استفاده از اونها توی اسپیکینگ و رایتنیگ نیست.
      پیشنهاد می کنم اون جملاتی که بیشتر باب میل تون هست رو حفظ کنید و توی اسپیکینگ بکار ببرید. از پارتنر تون بخواهید تا سوال در اون زمینه بپرسند و شما از ایده ها استفاده کنید.

  4. چقدر من خوشبخت شدم سایت شما رو پیدا کردم استاد، یک دنیا سپاس از همه زحماتتان

      1. سپاس فراوان استاد، حتما کمک خواهد کرد خیلی محتوای سایت مفید هست، دستتون درد نکنه استاد، پایدار باشید

    1. سلام ای کاش فایل های صوتی قابل دانلود بود
      سایتتون عالیه عالی عالی

      1. سلام خواهش می کنم
        فایل های صوتی توی کانال تلگرام هست، می‌تونید سرچ و دانلود کنید

  5. سلام. ممنون از سایت بسیار عالی شما واقعا به من خیلی کمک کرده . یک سوالی داشتم این جملات پی دی اف ندارند که بتونیم پرینت بگیریم؟ سپاس گزارم

    1. یک دنیا ممنونم که نظرات خودت رو برام نوشتی
      در جواب سوال باید بگم، قطعاً پی دی اف داره، من بخاطر audio ها نذاشتم
      ولی الان که برق تند تند میره، چاره ای نیست به جز پرینت ایده‌های سایمون،
      فایل pdf تا فردا گذاشته میشه

  6. خیلی عالی دسته‌بندی شده ایده های سایمون، بسیار ممنون
    یک سوال داشتم و اونم اینه که آیا با بکارگیری این جملات، نمره 8 رایتینگ آیلتس میگیریم؟
    سپاس فراوان

    1. اگر دنبال نمره 8 رایتینگ آیلتس هستی، بهت پیشنهاد می کنم که حتماً از این جملات توی رایتینگ ها استفاده کنی
      از طرف دیگه، ویدیوهای رایتینگ Jay خیلی خوبه، روی رایتینگ‌های 8 به بالا و نحوه نگارش توضیحات خوبی میده Jay
      برای دانلود اینجا کلیک کن

  7. من صدای جملات رو خیلی دوست دارم، کاملاً بهم کمک می‌کنه که Simon ideas رو درک بکنم.
    خیلی متشکر

    1. درسته، صدای بریتیش Harry خیلی عالیه
      باید اول جملات رو چند بار بشنوی، بعد شروع کنی به خوندن اونها
      اینجوری جملات کتاب ایده‌های سایمون، بهتره درک میشه
      روزهاتون بی‌نظیر

  8. درود بر شما
    چقدر عالی و مرتب محتوای کتاب ایده‌های سایمون رو گذاشتید
    و چیزی که من جای دیگه ندیدم، voice جمله‌ها یا ایده‌ها است
    بسیار ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *