Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود همه کتاب های Actual IELTS Reading

برای اینکه مهارت ریدینگ آیلتس خودت رو ببری بالا حتما کتاب اکچوال ریدینگ را دانلود کنید و تست آن را تمرین کنید.

Actual IELTS Reading

دانلود همه کتاب های Actual IELTS Reading

نام کتاب: Actual IELTS Reading

نویسنده: IELTS Materials

تاریخ انتشار: 2023

فرمت: PDF

حجم فایل: 3 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Actual IELTS Reading

این روزها همه داوطلبین از نمره پایین مهارت ریدینگ صحبت می کنند. آنها از یکدیگر میپرسند که راه‌حل چست، چطور میتوانیم نمره reading IELTS را بالا ببریم. جواب این سوالات ساده است: تمرین با دانلود کتاب Actual IELTS Reading فقط از Zandi English یکی از بهترین سایت های دانلود منابع آیلتس است.

دانلود کتاب اکچوال ریدینگ

موفقیت در آزمون آیلتس اصلا دور از دسترس نیست. بدون شک گرفتن نمره بالا در آیلتس درست مانند هر امتحان دیگری فقط نیاز به تمرین و آمادگی دارد. بهتر است بدانید که رسیدن به این هدف بدون دسترسی به منابع کارآمد ممکن نیست. اطلاع داشتن از موضوعات ریدینگ برای همه داوطلبان آزمون اصلی آیلتس ضروری است.

تست های مختلفی در کتاب ریدینگ آیلتس اکچوال گنجانده شده است. تمامی آنها استاندارد و مطابق با نمونه های کتاب کمبریج هستند. یکی از بهترین روش های آمادگی برای ریدینگ آیلتس این است که نمونه تمرینات این کتاب را بخوانید و از آن الگو بگیرید. با این الگوها و ساختارها می توانید بهتر پاسخ ها را شناسایی کنید.

تکنیک پاسخگویی به سوالات ریدینگ آیلتس Actual چگونه است؟

دانستن لغات متداول و مرسوم این بخش به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیشتری به سوالات ریدینگ آیلتس جواب دهید. برای دیدن لغات ضروری ریدینگ آیلتس اینجا کلیک کنید.

Actual IELTS Reading Feb Mar 2023 (3-mb) IELTS Reading Actual Test (June – September 2021)(25-mb)

7 پاسخ

  1. سلام وقت به خیر این الان که زده Feb -March 2023 اپدیت ترینه ؟ و جدیدترینه ؟ اخه فرمودید توی پاسخ به سوال ها که هر سال 3 با نسخه جدید تر میاد با این حساب باید الان جدید ترین برای Dec 2023 باشه درسته ؟ تا کی منتظر باشیم برای نسخه 2024؟

  2. سلام خسته نباشید
    ممنون از سایتتون
    نسخه ۲۰۲۴ فک میکنم منتشر شده
    اون رو منتشر نمیکنید؟

    1. سلام وقت بخیر
      هنوز به دستم نرسیده، حتماً به زودی نسخه 2024 آپلود میشه

  3. سلام. وقت بخیر. داستان این کتابهای Actual IELTS که همین جلد رو دارن چی هست؟ مثلاً اینکه یک بازۀ زمانی از یک سال بخصوص رو روی جلد مشخص کرده، یعنی برای بقیۀ بازه‌های زمانی اون سال هم از این کتاب وجود داره که باید گشت و پیدا کرد؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      بله ، هر سال 3 جلد از کتاب های اکچوال برای مهارت های مختلف منتشر میشه. بعضی از نسخه های با کیفیت توی سایت هست که می تونید دانلود کنید. موفق باشید.

  4. سپاس فراوان بابت به اشتراک گذاری.
    برای جنرال منتشر نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *