Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب Vocabulary for IELTS

در کنار تقویت دایره لغات، شما را برای آزمون آیلتس آماده می‌کند. با کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS پیشرفت چشمگیری در تمامی مهارت‌های آیلتس ایجاد کنید.

Vocabulary For IELTS

دانلود کتاب Vocabulary for IELTS

نام کتاب: Vocabulary For IELTS

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2010

فرمت: PDF

حجم فایل: 57 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Vocabulary For IELTS

کتاب Vocabulary for IELTS توسط انتشارات کمریج منتشر شده است و با خواندن هر درس به سرعت در مهارت های مختلف آیلتس پیشرفت می کنید. به گفته خیلی از اساتید آیلتس، نمرات بالای 6 تنها در صورت تقویت دامنه واژگان میسر می شود.

نحوه یادگیری لغات

یک موضوع اصلی در هر درس وجود دارد و تمامی کلمات حول آن ذکر شده است. از جمله موضوعات Growing up ، Keeping fit ، Lifestyles و غیره می باشد که تقریباً تمامی لغات مهم گفته شده است. 25 درس در کتاب Vocabulary for IELTS آمده است و در پایان هر پنج درس، یک تست برای سنجش شما بیان شده است.

با دانلود رایگان کتاب Vocabulary for IELTS شما می توانید به یادگیری کلمات جدید در متون دست پیدا کنید و همین موضوع سبب می شود که به سرعت وارد حافظه ی شما شود و همچنین به فراگیری معنی صحیح آنها کمک خواهد کرد.

تعداد درس ها25 بخش
سطح کتاب هامتوسط و پیشرفته
ویرایشجدیدترین نسخه
عنوان انگلیسیVocabulary For IELTS

انتخاب کتاب متناسب با سطح شما

این کتاب در دو سطح متوسط و پیشرفته توسط انتشارات کمبریج چاپ شده است. اگر سطح زبان انگلیسی خود را نمی دانید، حتماً در آزمون تعیین سطح سایت شرکت کنید. بعداز تعیین سطح، کتاب مناسب را دانلود کنید.

این کتاب این برای کسانی  که قصد تقویت دایره لغات خود را دارند بسیار مناسب خواهد بود، همچنین در کلاس های آمادگی آزمون IELTS می تواند به عنوان کتاب کمکی مورد استفاده قرار بگیرد. به علاوه در ابتدای کتاب نحوه برگزاری آزمون آیلتس و زمان بندی و نمره دهی آن معرفی شده است.

چرا بهترین منبع آیلتس، کتاب Vocabulary for IELTS است؟

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS واژگان مورد نیاز دانش آموزانی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند را پوشش می دهد. این تمرین تکالیف تستی از هر مقاله را برای دانش آموزان فراهم می کند. این شامل نکات مفیدی در مورد نحوه نزدیک شدن به وظایف امتحان آیلتس است و به خصوص حوزه های دشواری مانند زبان مورد نیاز برای توصیف داده ها و فرآیندها را پوشش می دهد. این توسط مجموعه بین المللی کمبریج و مجموعه یادگیرنده کمبریج اطلاع رسانی می شود تا اطمینان حاصل شود که واژگان در زمینه های واقعی ارائه شده و شامل خطاهای واقعی یادگیرنده است.

کتاب‌های مختلفی برای تقویت کلمات و لغات آیلتس منتشر شده است. اما این یکی از بهترین و کامل‌ترین منابع است. چرا که بر روی مهارت IELTS Reading متمرکز شده است. خیلی از زبان‌آموزان در این مهارت ضعیف هستند و دلیل آن نداشتن دایره لغات کافی برای جواب دادن به سوالات است.

از جمله از مهمترین ویژگی‌های کتاب عبارتند از:

  • نگهداری لغات در حافظه درازمدت، با تکرار لغات در درس‌های مختلف
  • تمرین‌های مختلف برای چهار مهارت reading, listening, writing, speaking
  • آشنایی با Paraphrase (گفتن جمله‌ای با کلمات جایگزین، به نحوی که همان معنی را حفظ کند)
  • آشنایی با Distractors (جملات گمراه‌کننده)
  • بیش از 1000 لغت کاربردی جاسازی شده است
  • تست استاندارد در پایان هر 5 درس

خبر خوب این است که شما با حل کردن تمرینات متنوع کتاب Vocabulary for IELTS به راحتی می توانید بر نقطه ضعف خودتان یعنی ریدینگ آیلتس غلبه کنید. پارافریز از مهمترین عوامل کسب نمره بالا در تمامی مهارت‌های آیلتس به خصوص ریدینگ است.

خیلی از اساتید عنوان می‌کنند که آزمون ریدینگ، یک تست Vocabulary است و نیازمند دایره لغات و کلمات عالی است. واژگان کمبریج برای آیلتس شامل نکات مفیدی در مورد نحوه نزدیک شدن به نمرات بالای امتحان آیلتس است و به ویژه حوزه های پیچیده مانند زبان مورد نیاز برای توصیف داده ها و فرآیندها را پوشش می دهد.

Vocabulary For IELTS (14-mb) Vocabulary For IELTS Audio (14-mb) Vocabulary For IELTS Advanced (19-mb) Vocabulary For IELTS Advanced Audio (33-mb)

7 پاسخ

  1. این کتاب Vocabulary for IELTS بسیار بسیار عالیه برای یادگیری پارافریز و خیلی کمک می کنه به نمره بالای Reading

  2. صفحات کتاب advanced بسیار عجیب بهم ریخته است. شماره صفحات رو نگاه کنید. کلی کاغذ برام حروم شد!

    1. فقط سه صفحه جابجا است. مسائل کوچک رو برای خودت بزرگ نکن

  3. بسیار ممنون از اینکه نسخه با کیفیت و کم حجم این کتاب رو در اختیار داوطلبین آیلتس قرار دادید. یک کتاب عالی برای تمرین و یادگیری پارافریز است و خیلی کمک میکنه

    1. بله دقیقاً کتاب Vocabulary for IELTS بسیار کمک کننده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *