Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود رایگان کتاب Vocabulary For IELTS Advanced

در کنار تقویت دایره لغات شما را برای آزمون آیلتس آماده می کند. دانلود رایگان کتاب Vocabulary For IELTS Advanced استفاده از لغات کاربردی و با اهمیت را از طریق شنیدن و خواندن متون مرتب با آزمون آیلتس به شما می آموزد

Vocabulary For IELTS Advanced

دانلود رایگان کتاب Vocabulary For IELTS Advanced

نام کتاب: Vocabulary For IELTS Advanced

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2012

فرمت: PDF

حجم فایل: 19 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Vocabulary For IELTS Advanced

به جرئت می‌توان گفت که یکی از بهترین و بی‌نظیرترین منابع آیلتس برای تقویت کلمه و لغت همین کتاب است. کتاب سطح پیشرفته Vocabulary for IELTS Advanced توسط انتشارات کمریج منتشر شده است و در کنار تقویت دایره لغات شما را برای آزمون آیلتس آماده می کند. این کتاب لغات جدید و با اهمیت را از طریق شنیدن  و خواندن متون مرتب با آزمون آیلتس به شما می آموزد. با دانلود رایگان کتاب Vocabulary For IELTS Advanced شما می توانید به یادگیری کلمات جدید در متون دست پیدا کنید و همین موضوع سبب می شود که به سرعت وارد حافظه ی شما شود و همچنین به فراگیری معنی صحیح آنها کمک خواهد کرد.

یادگیری واژگان کاربردی و اختصاصی آزمون آیلتس، یکی از ملزومات اصلی موفقیت شما زبان آموزان عزیز در این آزمون بین‌المللی می‌باشد. یکی از کتاب‌های بسیار مفید برای یادگیری لغات ضروری آیلتس برای زبان آموزان سخت‌کوشی که به دنبال نمره‌های بالای آیلتس هستند(بالای 6.5) دانلود رایگان کتاب Vocabulary For IELTS Advanced است .

این کتاب تمرکز ویژه‌ای به Collocation ها داشته و از این نظر در سنجش با کتاب‌هایی مثل 504، Oxford Word Skills یا Vocab in Use، بسیار بالاتر قرار می‌گیرد. همچنین بسیاری از نکته‌های ریز یا کلی اما کمتر شناخته‌شده آیلتس در هر چهار مهارت Speaking، Listening، Reading، Writing در این کتاب به‌وضوح و به شکلی کاربردی و ساده توضیح داده‌شده است.

ویژگی های دانلود رایگان کتاب Vocabulary For IELTS Advanced

هر چقدر برای خواندن کتاب Vocabulary For IELTS Advanced وقت صرف کنید باز هم کم است. شما با یک مرتبه خواندن، فقط با لغات آشنا می‌شوید. برای activate کردن کلمات، باید حداقل سه مرتبه مطالعه مستمر انجام شود.

  • تقویت حافظه
  • تمرین های مختلف
  • استفاده از لغات کاربردی
  • تلفظ صحیح با صوت
Vocabulary For IELTS Advanced (19-mb) Vocabulary For IELTS Advanced Audio (33-mb)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *