بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی

لیست مطالب

انیمیشن شرک (Shrek)

shrek

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2001)

فکر کنم کمتر کسی باشد که این انیمیشن فوق العاده را حداقل یک بار تماشا نکرده باشد. در این انیمیشن با تنوع بسیار زیاد لهجه و گویش های انگلیسی مثل اسکاتلندی ،بریتیش،آفریقا آمریکایی مواجه می شوید . برای شنیدن تلفظ های مختلف انگلیسی انیمیشن شرک را از دست ندهید.

انیمیشن (How to Train Your Dragon )

how to train your dragon

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2010)

بهترین قسمت این انیمیشن ها صدای شخصیت اصلی داستان است که صدایی بسیار واضح و طبیعی دارد. درست است که این فیلم داستانی افسانه ای درباره یک اژدها را نشان می دهد اما در آن می توانید مکالمه های انگلیسی روزمره را بشنوید و با آن ها آشنا شوید

انیمیشن یخ زده (Frozen )

frozen

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2013)

این انیمیشن شامل گفتگوهای سریع بین شخصیت ها ، دیالوگ های بامزه و بیان طبیعی جملات می شود پس برای درک انگلیسی که به سرعت بالا رد و بدل می شود انیمیشنی مناسب است.

انیمیشن گیسو (Tangled )

tangled

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2010)

هر دو شخصیت اصلی این انیمیشن بخشی از جامعه عادی نیستند به همین دلیل نحوه صحبت کردن آن ها بسیار ساده است. دراین فیلم بالغات انگلیسی  متنوعی مواجه می شوید

انیمیشن پرنسس و قورباغه (The Princess and the Frog)

The Princess and the Frog

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2009)

برخلاف اکثر انیمیشن های سالیان اخیر دیزنی ، The Princess and the Frogبه صورت 3 بعدی ساخته نشده و از سبک کارتون های قدیمی دیزنی در ساخت این انیمیشن استفاده شده است. در این فیلم می توانید لهجه آمریکایی که برای منطقه لوزیانا آمریکاست را بشنوید و با گرامر انگلیسی و عبارات عامیانه آمریکایی آن ها آشنا شوید.

انیمیشن داستان اسباب بازی (Toy Story )

toy story

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 1996)

داستان اسباب بازی1995 فیلمیست که باید قبل از نسخه های بعدی آن حتما ببینید . هر اسباب بازی پیشینه ای متفاوت با دیگری دارد و به همین دلیل شما با عبارات و کلمات مختلف از فضانورد گرفته تا گاوچران ها و دایناسورها و سربازان و موارد دیگر آشنا می شویدو عبارات عامیانه آمریکایی آن ها آشنا شوید.

انیمیشن درون و بیرون (Inside Out )

inside out

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2015)

این انیمیشن درباره احساسات یک دختر کوچک هنگام سرو کله زدن با زندگی روزمره اوست. هر احساس به سبک خودش صحبت می کند و اکثر مکالمه های این انیمیشن به زبانی ساده و دیالوگ های انگلیسی ساده را در بر می گیرند.  اگر قصد یادگیری و تمرین مهارت های مکالمه های روزمره انگلیسی هستید این انیمیشن را از دست ندهید که می تواند برای شروع عالی باشد.

انیمیشن شگفت‌انگیزان (The Incredibles)

the Incredibles

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2016)

به عنوان فیلمی ابرقهرمانی ، این انیمیشن مکالمه های دوستانه و خانوادگی فراوانی دارد. از این انیمیشن می توانید انتظار دیالوگ های علمی تخیلی ،اصطلاحات روزمره انگلیسی و یک لهجه آلمانی فوق العاده را داشته باشید.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania )

Hotel Transylvania

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2012)

در این انیمیشن در حرکات صورت و دهان مقداری بزرگنمایی شده و گاهی بیش از حد حرکات دهان را می بینید. آیا با تولید صدای صحیح حروف وکلمات انگلیسی مشکل دارید ؟ بد نیست به کارکترهای اصلی فیلم که یک پسر و دختر هستند بیشتر توجه و گوش کنید. البته بعضی شخصیت ها لهجه های انگلیسی غلیظی دارند و می توانند شما را با چالش مواجه کنند.

انیمیشن پرندگان خشمگین ( Angry Birds)

Angry Birds

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2016)

در این انیمیشن  پرندگان خشمگین یا انگری بردز درباره یه گروه پرنده اخمو و بانمکه که نمیتونن پرواز کنن.

انیمیشن پیمان حیوانات (animals united)

animals united

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا2010)

انیمیشن بانیان و بیب (Bunyan and Babe)

Bunyan and Babe

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2017)

انیمیشن زیبای پیمان حیوانات animals united داستان زندگی حیواناتی رو به تصویر می‌کشه که در دلتای اوکاوانگوی آفریقا که به تازگی سیل‌آب به آن وارد نشد.

انیمیشن کاپیتان زیرشلواری (Captain Underpants)

Captain Underpants

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2017)

دو پسر بچهٔ بازیگوش به نام‌های جورج برد و هارولد هاچینز بهترین دوستان یکدیگر هستند. این دو پسر بچه خیلی شوخ‌طبع، شیطون و البته خرابکار هستند.

انیمیشن کتاب جنگل (The Jungle Book)

The Jungle Book

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2016)

موگلی پسری است که از بچگی در میان گله گرگ‌های جنگل بزرگ شده و جنگل را خانه اول و آخر خود می‌داند. اما وی توسط ببری که همه از او ترس دارند، تهدید شده که ببر توسط موگلی کشته خواهد شد

انیمیشن منِ نفرت‌انگیز (Despicable Me)

Despicable Me

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2010)

گرو تبه‌کاری است که با شنیدن خبر دزدیده شدن هرم بزرگ جیره تصمیم می‌گیرد تا برای تحت تأثیر قرار دادن رئیس بانکی که از آن برای کارهایش وام می‌گیرد، ماه را بدزدد. او دستیارانی به نام مینیون دارد که موجوداتی بسیار کوچک هستند و به کتک کاری و خرابکاری علاقهٔ ویژه‌ای دارند و موش‌های آزمایشگاهی دکتر نفاریو دستیار گرو و مسئول آزمایشگاه زیرزمینی او هستند. برای دزدیدن ماه او به دستگاه کوچک‌کننده که در شرق آسیاست، نیاز دارد. او به آن‌جا می‌رود ولی ویکتور رقیب او (که پسر رئیس بانک نیز هست) دستگاه را از او می‌رباید. گرو به دنبال ویکتور (بردار) می‌رود

انیمیشن در جستجوی نمو (Finding Nemo)

Finding Nemo

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2006)

استان فیلم در مورد یک دلقک ماهی به نام مارلین است که در مورد پسرش نمو زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و در پی آن با کمک ماهی به نام دوری به جستجوی نمو می‌پردازد. به تدریج و پس ازجستجو برای یافتن نمو او متوجه می‌شود که نباید آنقدر مته به خشخاش بگذارد.

انیمیشن کتاب زندگی (The Book Of Life)

The Book Of Life

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2014)

در ابتدای فیلم یک راهنمای موزه را می‌بینیم که بچه‌هایی را به داخل موزه راهنمایی می‌کند تا داستانی برایشان تعریف نماید. سپس داستان اصلی آغاز می‌شود: داستان که در مکزیک اتفاق می‌افتد، درباره دو پسر بچه به نام‌های مانولو  و خواکین  است. مانولو دوست دارد در آینده یک گاوباز و همینطور نوازنده گیتار شود و خواکین آرزوی قهرمان شدن و دفاع از شهرش را در سر دارد. این دو عاشق دختری به نام ماریا  هستند…

انیمیشن والاس و گرومیت (Wallace & Gromit)

Wallace & Gromit

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2005)

داستان این انیمیشن از ان قرار است که والاس و گرومیت به کار خرگوش‌گیری می‌شوند وپس مدتی وارد خانه یک خانم اشراف زاده می‌شود و بایک شکارچی روبرو میشوند که مخالف شیوه آنان است تا اینکه این خانم پیشنهاد می‌دهد که خرگوش هارا از خوردن سبزیجات زده کند شب هنگام موقعی ماه کامل است آنها این کار را انجام می‌دهند ولی به دلیل دستکاری والاس دستگاه خراب شده و جای مغز اوبا یک خرگوش عوض می‌شود واین خود باعث بروز داستان‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی می‌شود.

انیمیشن بالا (UP)

up

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن (محصول ایالات متحدۀ آمریکا 2009)

رویای پیر مرد ۷۸ ساله بادکنک فروش  به تحقق می‌پیوندد. او هزاران بادکنک را به خانهٔ خودش وصل می‌کند و عازم «آبشار بهشت» در آمریکای جنوبی می‌شود. پسر بچه‌ای خوش بین به نام «راسل» به‌طور اتفاقی با «فردریکسِن» همسفر می‌شود. در این سفر پر ماجرا یک سگ – «هاپو» – و یک پرندهٔ کمیاب – «توک دراز» – با آن‌ها همراه می‌شوند.

آیا لیست بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی را دوست داشتید؟

سایت‌های بسیاری در اینترنت به بررسی بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی پرداخته‌اند. ما تمامی این منابع را با دقت بررسی کرده‌ایم و در نهایت برآیندی از بهترین آنها را در این مطلب معرفی خواهیم کرد. انیمیشن های برتر و مورد تأیید جهت یادگیری زبان، تقویت Listening و Speaking در این پست معرفی‌شده‌اند. در نظرات برای ما بنویسید که کدام انیمیشن را بیشتر دوست دارید و اینکه جای چه انیمیشینی در لیست ما خالی است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *