آموزش ویدیویی کتاب لغات ضروری تافل به همراه نسخه صوتی

آموزش ویدیویی کتاب لغات ضروری تافل به همراه نسخه صوتی

آموزش ویدیویی کتاب لغات ضروری تافل به همراه نسخه صوتی در پکیج 30 درس سایت زبان زندی پوشش داده شده است. اگر قصد دارید کتاب لغات ضروری تافل را بخوانید، حتماً به لینک آموزش تصویری لغات ضروری تافل بروید تا به صورت رایگان ویدیوهای این کتاب را تماشا کنید.

این مجموعه یکی از بی‌نظیرترین آموزش‌های سایت زبان زندی می باشد که به صورت کاملاً رایگان در اختیار زبان آموزان قرار داده شده است. بیش از 6 ماه برای آن زحمت کشیده شده است و لازم به ذکر است که بیشترین زمان را قسمت‌های آزمون‌ها و ویدیوهای هر درس گرفتند.

  1. لیست لغات اصلی هر درس
  2. تلفظ لغات در فایل صوتی
  3. آموزش تصویری لغات ضروری تافل
  4. دانلود pdf جزوه کلمات تافل
  5. لیست کامل لغات مهم شامل کلمه اصلی، معانی، خانواده لغت و دو مثال
  6. آزمون آنلاین لغات مهم آیلتس و تافل

چرا آموزش تصویری لغات ضروری تافل؟

نزدیک به 40 سوال چهار گزینه‌ای برای هر درس آماده شده است که به محض انتخاب گزینه، همان لحظه درست یا غلط بودن آن نشان داده می‌شود.

آموزش ویدیویی لغات تافل

در این پکیج رایگان شما می توانید با تلفظ لغات و معانی آن و تستهای بیشماری از کتاب آشنا شوید. 30 ویدیو با لهجه بریتیش و با استفاده از موشن گرافی تهیه شده است که مسیر شما را در یادگیری لیست لغات ضروری تافل با ترجمه فارسی آسان می‌کند. این آموزش با تمام آموزش های لغتی که تاکنون دیده اید فرق می‌کند و به شما قول میدهم شما را متحیر خواهد کرد.

در امتحان IELTS یا TOEFL بخش مشخصی برای محک زدن لغات و واژگان وجود ندارد؛ ولی در واقع لغات در تمامی بخش‌های این امتحان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. در بخش شنیداری، نوشتاری، بخش مکالمه و خوانش و درک مطلب، شما باید لغات ضروری تافل و طرز صحیح تلفظ و نوشتار آن‌ها را به خوبی بلد باشید. ما تمام سعی خود را کرده‌ایم که با “آموزش ویدیویی کتاب لغات ضروری تافل به همراه نسخه صوتی” این ضعف را پوشش دهیم.

گسترش دایره واژگان مورد استفاده در زبان مادری هم کار آسانی نیست چه برسد به لغات مهم آیلتس و تافل! همه ما تعداد محدودی کلمه بلدیم و برایمان راحتتر است که از همان‌ها در مکالمات خود استفاده کنیم. اما برای کسب نمره بهتر در یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زندگیمان چاره‌ای جز این نداریم. پس از همین امروز شروع کنید؛ چرا که کار نیکو کردن از پر کردن است! این کار جز با مطالعه، تمرین و تماشای “آموزش تصویری لغات ضروری تافل” مداوم میسر نمی‌شود.

  • شامل 500 لغت متداول در آزمون تافل
  • همراه با معنی، مثال و تمرینهای متنوع
  • شامل یک تست reading همراه با پاسخ برای سنجش آمادگی شما برای آزمون
  • حاوی نکات آموزشی جهت استفاده بهینه از دیکشنری
  • حاوی استراتژی­ های عملی یادگیری لغات انگلیسی
  • قابل استفاده به صورت خودآموز

چرا آموزش تصویری لغات ضروری تافل؟

استفاده از سیستم paraphrasing در سوالات آیلتس و تافل به این صورت که در سوال و جواب کلمات متفاوت هم‌معنی قرار داده شده است، ما را مجبور به یادگیری لغات ضروری IELTS و TOEFL می‌کند.

نقش تکرار آموزش ویدیویی کتاب لغات ضروری تافل!

با تکرار لغات در فواصل دوره‌ای مختلف، کلمات را به حافظه دراز مدت خودتان ببرید. اگر کلمه‌ای برای شما بسیار ناآشنا است، احتمالاً هفته ها طول می‌کشد که شما آن کلمه را کاملاً در ذهن خود جا دهید.

چرا ویدیو کلمات تافل و آیلتس بسیار مهم است؟

کتاب واژگان ضروری تافل با عنوان Essential Words for the TOEFL یکی از مهمترین منابع لغت برای شرکت در آزمون تافل و آیلتس است. این کتاب شامل 500 واژه پرکاربرد و ضروری، به کسانی که قصد دارند در آزمون تافل، آیلتس و یا آزمون کارشناسی ارشد و دکتری شرکت کنند توصیه می شود. لغات در این کتاب در قالب متن و تمرین ارائه شده است و این امر باعث یادگیری و ماندگاری بهتر در ذهن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *