Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب English Grammar In Use

شیوایی و ساده‌گی نکات گرامری در عین جامع بودن مطالب همراه با تنوع بی شماری از تمرینات از ویژگی های بارز کتاب English Grammar In Use یا گرامر این یوز می باشد.

English Grammar In Use

دانلود کتاب English Grammar In Use

نام کتاب: English Grammar In Use

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2018

فرمت: PDF

حجم فایل: 5 مگابایت

نقد و بررسی کتاب English Grammar In Use

کتاب English Grammar In Use یکی از منابع جامع و موفق آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود. این کتاب بارها تجدید چاپ شده و در این صفحه ویرایش پنجم جدیدترین نسخه در سطح پاینه (Starter) ، متوسط (Intermediate) و متوسط به بالا (Upper Intermediate) برای دانلود قرار داده شده است.

در ویرایش های گذشته همیشه دو نسخه مبتدی و پیشرفته از این کتاب توسط انتشارات کمبریج چاپ می‌شد. اما در ویرایش پنجم یک کتاب با نام English Grammar In Use 5th edition و کتابی دیگر با عنوان supplementary exercises (تمرینات تکمیلی) چاپ شده است.

تقویت گرامر زبان انگلیسی

هر کتاب شامل تمرینات و فعالیت‌هایی جهت تقویت مهارت‌های گرامری دانش‌آموزان می باشد. اگر شما به دنبال بهبود گرامر انگلیسی خود هستید، کتاب English Grammar in Use یک گزینه خوب می‌تواند باشد. اطمینان حاصل کنید که نسخه مطلوب و متناسب با سطح خود را انتخاب کرده و با تمرینات فراوان و توضیحات واضح در آن، مهارت‌های گرامری خود را بهبود دهید.

نویسنده کتاب گرامر این یوز

کتاب English Grammar in Use نام یک مجموعه کتاب آموزش گرامر انگلیسی است که توسط ریموند مرفی نوشته شده است. این کتاب به زبان ساده و قابل درک، توضیحاتی در مورد ساختارهای مختلف گرامر انگلیسی ارائه می‌دهد و برای دانش‌آموزان انگلیسی به عنوان یک منبع مرجع بسیار عالی شناخته می‌شود.

ویژگی های دانلود کتاب English Grammar In Use

با دانلود کتاب English Grammar In Use از انتشارات کمبریج، گرامر زبان انگلیسی خود را تقویت خواهید کرد. این کتاب شامل فایل PDF و تمرین های تکمیلی می باشد. همچنین اگر قصد دارید در آزمون های بین المللی مثل آیلتس، تافل و دولینگو شرکت کنید، این کتاب یک منبع ارزشمند گرامری است چرا که ساختارهای ساده و پیچیده را به شما یاد می دهد.

از ویژگی های بسیار خوب این کتاب این که می تواند به صورت خودخوان و بدون استاد نیز مطالعه شود و از این رو می تواند یکی از منابع خود آموز گرامر زبان انگلیسی برای آماده شدن برای شرکت در امتحاناتی نظیر آیلتس باشد.

English Grammar In Use 5th Edition (4-mb) English Grammar In Use Supplementary Exercises (1-mb)

2 پاسخ

  1. استاد پکیج طلاییتون گرامر هم شامل میشه؟و اینکه من سطحم pre ielts هست
    میتونم این پکیج رو شروع کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      گرامر داخل آموزش‌های رایتینگ به صورت کامل آموزش داده شده است.
      بله برای سطح pre ielts کاملاً مناسب است. لطفاً درس های رایگان را نگاه کنید تا با سبک و نحوه تدریس آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *