Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 16 آکادمیک و جنرال

با کیفیت ترین و کم حجم ترین نسخه کتاب کمبریج آیلتس 16 جهت دانلود در این صفحه آمده است. Cambridge IELTS 16 Academic and General

Cambridge IELTS 16 Academic and General

دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 16 آکادمیک و جنرال

نام کتاب: Cambridge IELTS 16 Academic and General

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2021

فرمت: PDF

حجم فایل: 35 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Cambridge IELTS 16 Academic and General

زبان آموزان در کمبریج 16 این امکان را دارند تا با سوالات آزمون IELTS آشنا شوند و تکنیک هایی که آموزش دیده اند را با سوالات معتبر ارزیابی کنند. دانلود کتاب کمبریج آیلتس 16 با کیفیت و کم حجم به شما کمک می کند تا خودتان را محک بزنید و از سطح کنونی خودتان با خبر شوید.

کتاب کمبریج آیلتس 16 دارای پاسخ های هر چهار آزمون است که به همراه آن فایلهای صوتی آزمون مهارت شنیداری IELTS نیز ارائه شده است. در آزمون مهارت نوشتاری (Writing) نمونه هایی از مقالات واقعی که داوطلبان این آزمون می نویسند را به همراه نمره کسب شده و نقاط ضعف و قوت آنها در انتهای هر آزمون قرار داده شده است. لازم به ذکر است این مجموعه توسط مجرب ترین اساتید و طراحان آزمون IELTS تهیه شده است. هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند را به صورت رایگان از سایت زبان زندی دریافت کنید. “دانلود کتاب کمبریج آیلتس 16

ویژگی های دانلود کتاب کمبریج آیلتس 16

بطور کلی اگر بخواهیم ویژگی های این مجموعه را برای شما بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • توضیحاتی کامل از هر بخش آزمون
  • مثال هایی از تیپ های مختلف سوال از هر بخش آزمون
  • بررسی مهارت های زبانی مورد نیاز برای هر بخش آزمون
  • تمرین های مهارت ساز
  • توضیحاتی در مورد اشتباهات رایج و نحوه رفع آنها
  • آموزش نکات مهم تستی برای رسیدن به نمره مناسب
  • 4 آزمون واقعی آیلتس با پاسخ برای آشنایی با چارچوب آزمون

سرگذشت کتاب‌های مجموعه کمبریج آیلتس

کتاب های شماره 1 تا 10 کمبریج آیلتس به طور مشترک برای هر دو نوع آیلتس آکادمیک و جنرال عرضه شده اند با این تفاوت که تمرکز تست ها بر روی نوع آکادمیک است. به طوری که هر کتاب کمبریج تست آیلتس، 4 تست کامل آیلتس را شامل می شود و در قسمت Reading و همچنین Writing task 1 ، نوع آکادمیک مورد ارزیابی قرار گرفته است و فقط در پایان هر کدام از این کتاب ها 2 تست Reading جنرال نیز آورده شده است.

مهمترین و بهترین منبع آیلتس چیست؟

مهمترین منبع آزمون آیلتس و گل سرسبد تمامی منابع معرفی شده  آمادگی آزمون آیلتس تا به حال بدون شک کتاب کمبریج آیلتس 16 می باشد که هیچ داوطلبی نمی تواند قبل از شرکت در آزمون اصلی آیلتس با این کتاب آشنا نباشد. سری کتاب های کمبریج آیلتس تا زمان نگارش این مقاله تا شماره 16 منتشر شده است. اینها کتاب های تمرین و آموزش مهارت های آیلتس نیستند. بلکه کتاب های شبیه سازی آزمون اصلی آیلتس هستند که برای خودآزمایی و آشنایی با سوالات امتحان آیلتس چاپ شده‌اند.

توضیحات کلی کتاب Cambridge ielts 16

دانلود کتاب کمبریج آیلتس 16 آکادمیک و جنرال برای هر ماژول مقدمه و توضیحی در ابتدای بخش قرار داده شده است و در مهارت های ریدینگ و لیسنینگ جدول نمره دهی براساس معیارهای کمبریج قرار دارد. پاسخنامه کتاب Cambridge IELTS 16 ماژول آکادمیک و جنرال شامل متن لیسنینگ ها و پاسخ هر بخش است، فایل صوتی این کتاب زمان بندی مشابه با آزمون کاغذی آیلتس دارد.

معرفی آخرین کتاب کمبریج آیلتس 16

نکته مهم در خصوص آخرین کتاب کمبریج آیلتس این است که برای آزمون مهارت های درک مطلب (Reading) و شنیداری (Listening) نحوه محاسبه نمره در انتهای کتاب توضیح داده شده است. سایت زبان زندی افتخار دارد تا تمامی منابع مورد نیاز برای موفقیت در آزمون آیلتس را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای شروع، معتبرترین و در عین حال کاربردی ترین مجموعه آمادگی آزمون آیلتس که کتاب کمبریج آیلتس شماره 16 نامیده می شوند، در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. اما از کتاب شماره 11، انتشارات کمبریج تصمیم گرفت برای هر کدام از دو نوع آکادمیک و جنرال، یک کتاب اختصاصی ارائه کند. بنابراین از شماره 11 تا 15 که تا به امروز عرضه شده، نوع آکادمیک و جنرال متفاوت می باشند. برای دانلود این مجموعه نفیس به لینک های بالا مراجعه فرمایید.

Cambridge IELTS 16 Academic (35-mb) Cambridge IELTS 16 General (40-mb) Cambridge IELTS 16 Audio (53-mb)

23 پاسخ

  1. درسته ک لیسنینگ جنرال از لیسنینگ آکادمیک راحت تره؟
    واقعا فرقی بینشون هست ؟
    لیسنینگ تو کتاب 16 آکادمیک، عینا همونیه ک تو کتاب 16 جنرال اومده؟
    ممنون

    1. سلام، فرقی بین لیسنینگ جنرال و آکادمیک نیست، بنابراین تست لیسنینگ که توی کتاب 16 آکادمیک اومده، برای 16 جنرال هم عین اون میاد.

  2. درود
    این کتاب شامل فایلهای اسپیکینگ و نمونه رایتینگ و پاسخنامه تشریحی ریدینگ هست
    امکانش هست اونهارو هم توی سایت قرار بدید؟

  3. سلام..آقای زندی کتاب های اکچوال لیستنینگ ، ریدینگ و رایتینگ نسخه جنرال ورژن (June-Sep 2021) رو زحمت کشیدید به اشتراک گذاشتید.خواستم درخواست کنم اکچوال ریدینگ آکادمیک و رایتینگ تسک 1 آکادمیک رو اگر ممکنه زحمتشو بکشید یه دنیا ممنونتوم میشم.

  4. همه سایت‌ها فایل صدا کتاب کمبریج 16 حدود 200 مگابایت هست. اما اینجا فایل صدا 50 مگابایت بیشتر نیست.
    بالاخره یک سایت پیدا شد که قبل از آپلود کردن، حجم فایل رو بدون کاهش کیفیت انجام بده
    سپاس فراوان

    1. ممنون از تقدیر
      حجم تمام فایل‌های صوتی کتاب‌ها فشرده شده، امیدوارم مطالب و محتوای سایت براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *