دانلود کتاب نمونه سوالات آیلتس با جواب pdf

دانلود کتاب نمونه سوالات آیلتس با جواب pdf

آمادگی برای مهارت های آیلتس از جمله Reading ، Speaking ، Writing و Listening نیازمند داشتن کتاب نمونه سوالات آیلتس با جواب pdf است. بدون خواندن نمونه سوالات آیلتس استاندارد، قادر به کسب نمره بالای 7 نخواهید شد. در این صفحه منابع مختلفی برای دانلود قرار داده شده است که کمک شایانی به شما خواهند کرد.

کتاب نمونه سوالات آیلتس اسپیکینگ

شما می توانید از لینک زیر کتاب سوالات اسپیکینگ آیلتس همراه با پاسخ‌های پیشنهادی را دانلود کنید. این سوالات برای آمادگی شما در برابر سوالاتی که ممکن است ممتحن از شما بپرسد و نحوه پاسخ به آنها ارائه شده است. اگرچه موضوعات مشترکی در اسپیکینگ آیلتس وجود دارد، اما برخی از این موضوعات اندکی متفاوت هستند.

100 ها سوال بخش اول، دوم و سوم، به همراه پاسخ پیشنهادی باند 8 الی 9 در کتاب ها و جزوهای بالا قرار دارد. این سوالات اغلب عمومی می‌باشند و براساس چهار معیار گرامر، واژگان، روانی و انسجام نمره دهی می شوند.

کتاب نمونه سوالات رایتینگ آیلتس

رایتنیگ آیلتس هم بسیار چالشی و سخت است. در صورتی که نمونه سوالات آیلتس مناسب داشته باشید، مسیر بهتری را به سمت موفقیت بر خواهید داشت. در اینجا کتاب های عالی برای رایتینگ تسک 1 آکادمیک و جنرال و تسک 2 آمده است. تمامی نمونه جواب ها استاندارد و براساس نمره باند 7 الی 9 می باشند.

در رایتینگ آیلتس تسک 1 جنرال باید یک نامه بنویسید که می تواند به صورت رسمی یا غیررسمی باشد. اما در رایتینگ تسک 1 آکادمیک باید یک نمودار را گزارش کنید. در اینجا باید از روندهای صعودی و نزولی صحبت کنید و در نقطه های مختلف مقایسه بین اعداد و ارقام را بنویسید.

کتاب نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس

برای بخش Listening آیلتس نمونه‌های غیراستاندارد زیادی وجود دارد که متاسفانه موجب گمراهی و سردرگمی داوطلبین می گردد. آنها براساس این تست ها فکر می کنند نمره پایینی در آزمون آیلتس می گیرند، و در آزمون اصلی شرکت نمی کنند. همین وقفه یا انتظار موجب می شود که نامید شوند و دیگر ادامه ندهند.

همچنین یکی از مهمترین منابع تمرین لیسنینگ و ریدینگ کتاب های کمبریج آیلتس است. در هر کتاب کمبریج 4 تست از آزمون های گذشته آیلتس وجود دارد.

کتاب نمونه سوالات آیلتس ریدینگ

مهارت Reading آیلتس در سال های گذشته سخت تر شده است. بسیاری از داوطلبین کمترین نمره را در این بخش می گیرند. یکی از راهکارها برای کسب نمره بالای 7 در این بخش، استفاده از نمونه سوالات استاندارد و منابع معتبر است.

10 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    ببخشید این دسته بندی موضوعات اسپیکینگ ک داخل سایت وجود داره(https://zandienglish.ir/ielts-speaking-january-2021-part-2-3/)
    با دسته بندی ک توی پکیج طلایی اسپیکینگ ارائه میشه چ تفاوتی داره؟
    پک طلایی ج مزیتی داره نسبت به این دسته بندی ک توی سایت قرار گرفته؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      توی وسط ویدیو توضیح دادم که باید یکسری ایده پردازی و دلایل برای گفتن این کلمات بلد باشید. اینها را من در پکیج ارائه کردم.
      موفق باشید

  2. سلام وقت بخیر،امکان دانلود کردن موضوعات دسته بندی شده اسپیکینگ وجود ندارد؟،

    1. سلام
      بعداز خرید پکیج اسپیکینگ یا طلایی، لینک دانلود pdf باز می‌شود. همچنین نمونه جواب‌ها براساس همین لغات قابل دانلود است.

  3. سلام استاد
    ممنون از سایت خوبتون
    امکانش هست نسخه ی کرک شده اپلیکیشن teacher assistant رو برای دانلود بزارید توی سایتتون

  4. سلام
    ببخشید برای این اسپیکینگ های دسته بندی شده ماکار آیا فایل صوتی هم موجود هست؟‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *