Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب Mindset For IELTS Foundation

اگر سطح مبتدی دارید و هنوز در ابتدای پروسه یادگیری آزمون آیلتس هستید، بهتر است از کتاب Mindset For IELTS Foundation شروع کنید.

Mindset For IELTS Foundation

دانلود کتاب Mindset For IELTS Foundation

نام کتاب: Mindset For IELTS Foundation

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2018

فرمت: PDF

حجم فایل: 16 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Mindset For IELTS Foundation

بدون شک یکی از بی نظیرترین کتاب های IELTS را می توان Mindset For IELTS Foundation نامید. کتابی شگفت انگیز از انتشارات کمبریج که شامل 10 درس می شود. موضوعات مختلفی را در این کتاب یاد می گیرید. این کتاب‌ یکی از منابع اصلی آزمون آیلتس آکادمیک است.

به دلیل منابع زیاد آزمون آیلتس، خیلی از زبان آموزان گیج و گمراه هستند. آنها نمی توانند یک کتاب را انتخاب و تا آخر جلو ببرند. یا اگر هم یک کتاب را شروع کنند، در نیمه راه به آن شک می کنند و دیگر ادامه نمی دهند. اما چه کتابی برای سطح مبتدی یا صفر مناسب است!

یادگیری لغت و گرامر

همانطور که قبلاً گفتیم، این کتاب شامل 10 درس می شود و هر درس به یک موضوع اختصاص داده شده است. درون هر درس، نکات کلیدی برای یادگیری تکنیک های آیلتس آموزش داده شده است. عناوین درس های کتاب مایندست فاندیشن به شرح زیر است

  1. زندگی روزمره Daily life
  2. خانه Home
  3. سرگرمی و اوقات فراغت Hobby, leisure and entertainment
  4. سفر و تعطیلات Travel and holiday
  5. غذا Food
  6. حمل و نقل و اماکن درون شهر Transport and places in town
  7. کار و تحصیل Work and study
  8. بهداشت و پزشکی Health and Medicine
  9. زبان Language
  10. علم و فناوری Science and Technology

لازم به ذکر است که اگر از سطح زبان انگلیسی خود اطلاع ندارید، می توانید در تعیین سطح رایگان سایت Zandi English شرکت کنید. در این آزمون زبان، سطح حدودی شما از Elementary تا Advanced مشخص می شود.

تنها در صورتی که سطح مبتدی یا pre-intermediate هستید، این کتاب را مطالعه کنید. کتاب mindset foundation برای سطوح متوسط به بالا مناسب نیست و بهتر است این دسته از داوطلبین از کتاب شماره 1 مایندست استفاده کنند تا نتیجه بهتری بگیرند.

خصوصیات کتاب Mindset For IELTS Foundation

اصلی ترین ویژگی این کتاب که آن را با سایر منابع متمایز می کند، ساده و مختصر بودن آن است. به عبارت دیگر، شما را گیج نمی کند و به اصطلاح دور خودتان نمی چرخید. به اضافه اینکه وقتی این کتاب را مطالعه کردید، می توانید کتاب های شماره یک، دو و سه را به ترتیت بخوانید.

کتاب Mindset For IELTS Foundation در آموزشگاههای مختلفی آموزش داده می شود و تقریباً اکثر سایت های آموزش آیلتس مثل IELTSMatters آن را به عنوان منبع ویژه معرفی کرده اند. پس برای دانلود این کتاب ارزشمند اصلاً شک نکنید.

Mindset For IELTS Foundation (16-mb) Mindset For IELTS Teacher’s book (20-mb) Mindset For IELTS Foundation Audio (26-mb)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *