Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

با دانلود رایگان کتاب Grammar for IELTS شما به تمرین های این کتاب جهت افزایش مهارت گرامر آیلتس، به خصوص رایتینگ و اسپیکینگ دست پیدا می کنید.

Grammar for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

نام کتاب: Grammar for IELTS

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2012

فرمت: PDF

حجم فایل: 78 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Grammar for IELTS

گرامر آیلتس را می توانید با کتاب Cambridge Grammar for IELTS یاد بگیرید. این کتاب شامل مثال‌ها، تمرینات، درس‌ها و آموزش های مخصوص آزمون آیلتس است. به شما در مهارت Speaking کمک شایانی می کند تا دیگر اشتباه صحبت نکنید و همچنین در مهارت Writing دیگر دچار اشتباه گرامری نخواهید شد.

کتاب Grammar for IELTS توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است و مشکلات شما در قسمت گرامر آیلتس را رفع می‌کند. این مجموعه علاوه بر تقویت گرامر آیلتس، دارای فایل Audio آست که مهارت شنیداری و یا همان لیسنینگ (Listening) شما را برای آزمون آیلتس تقویت کرده و سطح شما را در این قسمت افزایش می دهد.

گرامر پیشرفته آیلتس

این کتاب همچنین دارای نمونه سوالاتی طبق آزمون های سال های گذشته می باشد. با دانلود رایگان کتاب Grammar For IELTS شما نه تنها سطح گرامر آیلتس خودتان را بالا می برید، بلکه می توانید از ۲ بخش آزمون عمومی و تخصصی تهیه شده در کتاب هم بهره بگیرید. این مجموعه را می توانید بدون نیاز به معلم و به صورت خودآموز مطالعه کرد.

این کتاب همراه با توضیحات صریح و واضح بوده و علاوه بر آن، تعداد زیادی مثال های مفید وجود دارد که باعث تفهیم و درک بهتر توضیحات می شود. این کتاب دارای متن Transcript فایل های صوتی و پاسخ تمامی تمرینات، در انتهای کتاب می باشد، بنابراین به استاد نیاز ندارید و می توانید به صورت سلف‌استادی آن را مطالعه کنید.

در پایان این کتاب همانند بسیاری از کتاب های دیگر، لیست کاملی از افعال بی قاعده ذکر شده است. اگر قصد دارید تمام مطالب و نکات مربوط به گرامر آیلتس و لیسنینگ آزمون آیلتس را فرابگیرید، حتما این کتاب را مطالعه کنید. کتاب کمبریج گرامر فور آیلتس دارای فایل های PDF و MP3 می باشد و همانطور که از اسم کتاب پیداست، از انتشارات معروف کمبریج Cambridge می باشد.

ویژگی های دانلود رایگان کتاب Grammar For IELTS

  • یادگیری ساختارهای پیشرفته برای رایتینگ آیلتس
  • گرامر Opposing view برای اسپیکینگ پارت 3
  • تمرین های مختلف برای فراگیری گرامر
  • استفاده از لغات کاربردی به همراه عکس
Grammar For IELTS (78-mb) Grammar For IELTS Audio (32-mb)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *