Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود مجموعه کتاب های Collins Get Ready For IELTS

دانلود رایگان کتاب Get Ready For IELTS Listening برای تقویت مهارت لیسنینگ آیتلس (Listening) زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، توسط انتشارات Collins به چاپ رسیده است

Get Ready For IELTS Listening, Reading, Writing, Speaking

دانلود مجموعه کتاب های Collins Get Ready For IELTS

نام کتاب: Get Ready For IELTS Listening, Reading, Writing, Speaking

نویسنده: Collins

تاریخ انتشار: 2012

فرمت: PDF

حجم فایل: 20 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Get Ready For IELTS Listening, Reading, Writing, Speaking

دانلود رایگان کتاب Get Ready For IELTS برای تقویت مهارت لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ آیتلس برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، توسط انتشارات Collins به چاپ رسیده است. این کتاب برای زبان آموزانی مناسب است که نمره آیلتس آنها در حدود 3 یا 4 از 9 باشد و بخواهند مهارتهای مختلف خود را تقویت کنند.

سری کتاب های آمادگی برای آزمون آیلتس از انتشارات Collins با نام Collins Get Ready for IELTS منتشر شده است. این کتاب مناسب زبان آموزان سطوح پایینتر (Pre-intermediate یا A2) است که می خواهند آمادگی آزمون آیلتس را پیدا کنند. این مجموعه شامل ۴ کتاب آموزش آیلتس می باشد.  این چهار عنوان شامل :

  • آمادگی اسپیکینگ Speaking برای آیلتس 
  • آمادگی رایتینگ Writing برای آیلتس 
  • آمادگی برای آیلتس ریدینگ Reading
  • کتاب آمادگی برای امتحان IELTS در زمینه لیسنینگ Listening

اهمیت کتاب Collins Get Ready For IELTS

این کتاب یک دوره آمادگی جامع برای آزمون آیلتس است. این کتاب توسط نویسندگان Fiona Aish، Jo Tomlinson و Liz Hunt نوشته شده و برای آماده سازی دانشجویانی که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند، مناسب است.

کتاب “Get Ready for IELTS” از چهار بخش تشکیل شده است: Listening، Reading و Writing. هر بخش به ترتیب مهارت‌های مربوطه را پوشش می‌دهد و با توضیحات جامع و تمرین‌های متنوعی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در هر بخش بهبود دهید.

اضافه به این، کتاب “Get Ready for IELTS” دارای مواد اضافیی مانند فایل‌های صوتی و پاسخ‌های تمرینات است که در بهبود مهارت‌های شنیداری و نوشتاری شما همراهی می‌کند. این کتاب به شما امکان می‌دهد تا با پرتکرار تمرین و مطالعه، آنچه که برای موفقیت در آزمون آیلتس لازم است را درک کنید.

ویژگی های کتاب

  • تقویت دایره لغات
  • تمرین های مختلف برای مهارت ها
  • استفاده از آزمون های گذشته آیلتس

کتاب Get Ready For IELTS Listening

کتاب Get Ready for IELTS Listening با تمرکز بر مهارت شنیداری، بهترین نقطه شروع برای داوطلبان آزمون آیلتس در رابطه با این مهارت خاص میباشد. این کتاب دوازده درس با دوازده موضوع متفاوت به همراه مثال های بسیار، چهار جمع بندی کلی در بین دروس، آموزش لغات مربوط و مهارت های شنیداری به صورت سوالات متعدد و متنوع، به همراه فایل‌های صوتی می‌باشد. درضمن در هر درس، بخش‌هایی بنام Exam Information نیز ارائه شده که به معرفی نکات پرکاربرد در آزمون آیلتس میپردازد.

Get Ready For IELTS Listening (4-mb) Get Ready For IELTS Listening (67-mb)

کتاب Get Ready For IELTS Writing

کتاب Get Ready for IELTS Writing از 12 درس تشکیل شده است و هر درس به موضوع خاصی (فرهنگ، خانواده، جهانگردی، تکنولوژی، سلامتی…) می پردازد. این موضوعات در آزمون های گذشته آیلتس بیشترین درصد تکرار را داشته اند. بعد از هر 3 درس بخشی به نام Review Unit وجود دارد که مطالبی را که در 3 درس قبل از خود بیان شدند را مرور می کند. همچنین در پایان کتاب به منظور ارزیابی یادگیری خود می‌توانید قسمت Practice Test که نمونه‌ای از یک امتحان مهارت رایتینگ آیتلس است، را انجام دهید.

Get Ready For IELTS Writing (5-mb)

کتاب Get Ready For IELTS Speaking

کتاب Get Ready for IELTS Speaking با تمرکز بر مهارت گفتاری، بهترین نقطه شروع برای داوطلبان آزمون آیلتس در رابطه با این مهارت خاص میباشد. این کتاب دوازده درس با دوازده موضوع متفاوت به همراه مثال های بسیار، چهار جمع بندی کلی در بین دروس، آموزش لغات مربوط و مهارت های گفتاری به صورت سوالات متعدد و متنوع، مطالب گرامری و تلفظی، به همراه فایل های صوتی میباشد. درضمن در هر درس، بخشهایی بنام Exam Information نیز ارائه شده که به معرفی نکات پرکاربرد در آزمون آیلتس میپردازد.

Get Ready For IELTS Speaking (5-mb)

کتاب Get Ready For IELTS Reading

کتاب Get Ready for IELTS Reading از 12 درس تشکیل شده است و شامل تمرینات و مطالب فراوانی است که شما را با ساختار و نحوه برگزاری آزمون آیلتس آشنا می‌کند. همچنین، این کتاب نکات کلیدی و راهنمایی‌های مفیدی درباره راهبردها و تکنیک‌های موثر برای هر بخش ارائه می‌دهد. هدف این کتاب، آماده سازی شما برای هر چه بهتر و مؤثرتر شدن در آزمون آیلتس است.

Get Ready For IELTS Reading (7-mb)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *