Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب American English File 1-2-3-4-5 ویرایش دوم-سوم

با دانلود کتاب American English File Starter، مهارت زبان انگلیسی به ویژه ریدینگ، واژگان، گرامر و لیسنینگ خود را قوی‌تر خواهید کرد. تمرکز این سری کتاب‌ها بر روی صحبت کردن دانشجویان می باشد.

American English File Starter

دانلود کتاب American English File 1-2-3-4-5 ویرایش دوم-سوم

نام کتاب: American English File Starter

نویسنده: Oxford

تاریخ انتشار: 2013

فرمت: PDF

حجم فایل: 59 مگابایت

نقد و بررسی کتاب American English File Starter

American English File یک سری کتاب آموزش زبان انگلیسی است که به خصوص برای یادگیری زبان انگلیسی آمریکایی تدوین شده است. این مجموعه توسط نویسندگان Christina Latham-Koenig و Clive Oxenden ساخته شده و توسط انتشارات Oxford University Press منتشر شده است. American English File شامل چندین سطح از مبتدی تا پیشرفته می‌شود و هر سطح از مجموعه شامل کتاب‌های دانشجویی، کتاب‌های کار، CD یا فایل‌های صوتی، و منابع آموزشی تکمیلی است.

ویژگی مهم کتاب آمریکن انگلیش

دانلود رایگان کتاب American English File Starter-1-2-3-4-5 ویرایش دوم و سوم یکی از منابع جامع و موفق آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود. این سری کتاب ها در 6 سطح به آموزش زبان انگلیسی می‌پردازند و تاًکید آن‌ها بر روی تقویت مکالمه، واژگان، گرامر و لیسنینگ می باشد. این سری کتاب ها در بسیاری از آموزشگاه های زبان کشور تدریس شده و محبوبیت قابل توجهی دارند.

مزایای مهم کتاب انگلیش فایل

  • به‌روز بودن با زبان روزمره: از آنجایی که مخاطب این سری کتاب زبان‌آموزان غیر بومی زبان انگلیسی هستند، محتوای این کتاب‌ها به‌روز و به سبک زبان زندگی روزمره است.
  • تنوع در فعالیت‌ها و تمرینات: این سری از کتب، فعالیت‌ها و تمرینات متنوعی دارد تا افراد بتوانند هر چه بهتر با مهارت‌های مختلف زبانی آشنا شوند.
  • مهارت‌های چهارگانه: مجموعه American English File به بهبود مهارت‌های چهارگانه زبانی، شامل Listening، Speaking، Reading و Writing، می‌پردازد.
  • نمونه‌های زنده زندگی روزمره: موارد متعددی از زندگی روزمره در این کتاب‌ها گنجانده شده‌اند تا زبان‌آموزان را با مکالمه‌های واقعی و مفاهیم جدید آشنا کنند.

تقویت مکالمه زبان انگلیسی

برای تقویت مکالمه باید تمامی مهارت های زبان انگلیسی را در کنار هم یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی صحبت کنید. به عنوان مثال؛ گرامر، لغات، تلفظ، لهجه و مهارت شنیداری در برقراری یک ارتباط و مکالمه خوب بسیار موثر هستند. اگر تنها به یادگیری یک یا دو مهارت تکیه کنیم، هیچگاه نمی توانیم همانند یک فرد خارجی زبان (که اکثر زبان آموزان علاقه دارند اینگونه صحبت کنند) صحبت کنیم. در دانلود رایگان کتاب American English File فایل پی دی اف مجموعه، دارای Student Book – Work Book می باشد.

نکات مهم کتاب آمریکایی

هر سطح در قالب کتاب دانشجویی (Student Book) و کتاب کار (Workbook) عرضه می‌شود. این سری کتاب‌ها از محتوای متنوعی تشکیل شده است که شامل درس‌های زبان انگلیسی در موضوعات مختلف می‌شود.

کتاب American English File از رویکردهای مبتنی بر مهارت‌های مختلف این زبان، مثل مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن استفاده می‌کند. این کتاب‌ها با تمرینات متنوع و فعالیت‌های عملی شما را در یادگیری و تقویت مهارت‌های زبانی هدایت می‌کند. همچنین، از صوتیات طبیعی و واقعی برای بهبود مهارت شنیداری شما استفاده می‌کند.

این کتاب فرصت‌هایی را برای تمرین مهارت‌های ارتباطی و انعطاف‌پذیری در موقعیت‌های واقعی در ارتباط با تمام جنبه‌های زندگی روزمره شما فراهم می‌کند. همچنین، با تمرین و تثبیت مهارت‌های دستور زبان و واژگان، این کتاب به شما کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر زبان انگلیسی بدست آورید.

دانلود کتاب American English File Starter ویرایش دوم

American English File Starter Student Book 2rd edition (59-mb) American English File Starter Workbook 2rd edition (22-mb)

دانلود کتاب American English File 1 ویرایش دوم

American English File 1 Student Book 2rd edition (84-mb) American English File 1 Workbook 2rd edition (55-mb)

دانلود کتاب American English File 2 ویرایش دوم

American English File 2 Student Book 2rd edition (89-mb) American English File 2 Workbook 2rd edition (40-mb)

دانلود کتاب American English File 3 ویرایش دوم

American English File 3 Student Book 2rd edition (70-mb) American English File 3 Workbook 2rd edition (29-mb)

دانلود کتاب American English File 4 ویرایش دوم

American English File 4 Student Book 2rd edition (44-mb) American English File 4 Workbook 2rd edition (38-mb)

دانلود کتاب American English File 5 ویرایش دوم

American English File 5 Student Book 2rd edition (75-mb) American English File 5 Workbook 2rd edition (27-mb)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *