نمونه رایتینگ bar chart

نمونه رایتینگ bar chart

یکی از سوالات رایج آزمون آیلتس، رایتینگ نمودار بار چارت است. اگر به نمونه رایتینگ Bar Chart که در این صفحه آمده‌ است دقت کنید، مشاهده می‌کنید که ستون‌ها متشکل از درصد نشان داده شده است. در بسیاری از نمونه رایتنیگ های Bar Chart آیلتس باید اطلاعات را با یکدیگر مقایسه و تضاد کنید. به این معنی که اعداد و ارقام اصلی نمودار Bar Chart را انتخاب کنید و در مورد آنها بنویسید. در این مطلب نمونه رایتینگ bar chart با جواب و آنالیز، برای داوطلبین آزمون آیلتس ielts آمده است.

نمودارهای Bar Chart در آیلتس آکادمیک بسیار متداول است. بسیاری از داوطلبین، وقتی با این نوع نمودارهای مواجه می شوند، وحشت می کنند اما نصحیت من به شما این است که با تمرین بیشتر، به راحتی می توانید از پس نوشتن رایتینگ آیلتس Bar Chart برآیید. مهمترین چیز در اینجا این است که متن باید مختصر باشد، به این معنی که شما باید مهمترین ارقام و درصدها را انتخاب کنید. این بدان معنی است که شما هرگز نباید در مورد هر Bar در نمودار بنویسید.

رایتینگ های طولانی تسک 1 آکادمیک با بیش از 200 کلمه، می تواند به اشتباهات بیشتری منجر شود. اگر می توانید داده ها را با استفاده از کسرها به صورت پارامتربندی بنویسید. در پایان این درس اطلاعات بیشتری وجود دارد.

IELTS writing task 1 academic model answer, bar charts

ساختار رایتینگ bar chart

ویژگی های اصلی نمودار Bar Chart را انتخاب کنید و آن ها را پوشش دهید. قواعد رایتینگ bar chart به این صورت است که در مقدمه فقط سؤال را Paraphrase کنید، Overview هرگز نباید شامل اعداد یا داده باشد. فقط ویژگی های اصلی نمودار را خلاصه کنید. بدون هیچ نظری منطقی بنویسید و نتیجه گیری لازم نیست. اطمینان حاصل کنید که در ساختار رایتینگ bar chart ، پاراگراف ها فاصله کافی از یکدیگر دارند.

دو مثال از رایتینگ بار چارت در ادامه با جواب و آنالیز و تحلیل آمده است. شما باید چندیدن مرتبه این مثال ها را بخوانید تا با نحوه نوشتن رایتینگ bar chart آشنا شوید. به هیچ عنوان فکر نکنید که تنها با یک بار خواندن، می توانید رایتینگ bar chart بنویسید. همانگونه که بیشتر اساتید آیلتس تذکر داده‌اند، شما برای کسب نمره 7 در رایتینگ آیلتس باید نمونه سوال رایتینگ با جواب و تجزیه و تحلیل ببینید. اگر مستقیم شروع به نوشتن بکنید، چیز جدیدی یاد نمی‌گیرید و احتمالاً پیشرفتی نخواهید کرد.

با عرض پوزش، ادامه محتوا فقط در اختیار اعضاء است، در صورت تمایل می‌توانید خرید و ثبت‌نام کنید.

آموزش‌های گام‌به‌گام IELTS فقط برای افرادی که خرید کرده‌اند باز می‌شود.

وارد شوید اگر پیشتر ثبت نام کرده اید .

برای خرید اینجا کلیک کنید.