Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب Oxford Word Skills Basic-Intermediate-Advanced

اگر می خواهید دایره لغات و واژگان خود را تقویت کنید حتما از کتاب Oxford Word Skills کمک بگیرید چرا که در این کتاب آموزش های کاربردی با موضوعات مختلف آموزش داده شده است.

Oxford Word Skills

دانلود کتاب Oxford Word Skills Basic-Intermediate-Advanced

نام کتاب: Oxford Word Skills

نویسنده: Oxford

تاریخ انتشار: 2010

فرمت: PDF

حجم فایل: 39 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Oxford Word Skills

کتاب Oxford Word Skills Basic, Intermediate, Advanced یکی از منابع تقویت واژگان زبان انگلیسی است. این کتاب در سه سطح ابتدایی، متوسط و پیشرفته توسط انتشارات آکسفورد انگلیس منتشر شده است. این کتاب یکی از منابع اصلی کلاس های زبان در موسسات آموزش زبان مختلف است.

در کتاب word skills ، تمامی لغات با دسته بندی در درس های مختلف آمده است. زبان آموزان می توانند با توجه به نیاز خود، یک درس را انتخاب و مطالعه کنند. یا می توانند از درس اول به صورت گام به گام تا درس آخر پیش بروند.

در ابتدای هر درس، لیست لغات اصلی و معانی یا مترادف هر کدام گفته شده است. اما نکته مهم این است که در ادامه آن درس تمرین ها و مثال‌های فراوانی برای آن کلمات جدید آمده است. با خواندن مثال ها و انجام تمرین ها به راحتی می توانید واژگان را در حافظه دراز مدت خود بسپارید.

کدام کتاب Oxford Word Skills را انتخاب کنیم؟

حتماً متوجه شدید که این کتاب در سه سطح آمده است، اما کدام سطح برای ما مناسب است؟ برای اینکه انتخاب راحتی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی سایت Zandi English شرکت کنید و دانش زبان خود را محک بزنید. مجموعه 30 سوال چهار گزینه ای ، Listening و Reading در این تست آنلاین آمده است.

مطالعه به صورت خودآموز یا کلاس؟

توصیه می کنیم که کتاب Oxford Word Skills به صورت خودخوان یا Self-Study مطالعه کنید. زیرا همه آن چیزی که شما نیاز دارید در کتاب گفته شده است و نیازی به معلم یا استاد ندارید. با این حال، اگر لغت ای برای شما مشکل بود، آن کلمه را در اینترنت سرچ کنید و معنی فارسی آن را ببینید. البته سعی کنید این کار را فقط در شرایطی انجام بدید که به هیچ عنوان معنی آن کلمه را نمیفهمید. پیدا کردن معنی فارسی لغات نباید یک عادت شود.

موضوعات و عنوان ها

این کتاب دارای موضوعات طبقه بندی شده فراوانی است. مثلاً در کتاب basic قسمت اول راجع به basic English صحبت شده است. اینکه چطور اعداد، زمان، روز و تاریخ، کشورها و ملیت ها، کلمات کاربردی در کلاس درس و غیره در مکالمات استفاده کنیم. در درس بعدی همین کتاب، کلمات مربوط به People آموزش داده شده است. از جمله عنواین این درس عبارت است از:

  • نحوه دادن اطلاعات فردی
  • پر کردن فرم اطلاعات
  • نحوه معرفی اعضای خانواده
  • حرکات بدن
  • اعضای بدن
  • نحوه بیان کاراکتر افراد
  • صحبت در مورد رابطه ها
  • نحوه ابراز احساسات

برنامه ریزی برای خواندن

هرگز این کتاب ارزشمند را بدون برنامه ریزی دقیق شروع نکنید. برای خود مشخص کنید که در عرض هر هفته چه درس و بخشی از کتاب را می خوانید. هر موضوع ، هفت یا نه درس دارد. روی یک دفترچه مشخص کنید که در طول این هفته چه درس های را می خوانید.

حتماً برنامه بلند مدت را مشخص کنید. مثلاً با توجه به مدت زمانی که هر روز برای این کتاب می گذارید، 3 ماه را برای خواندن کامل این کتاب برنامه ریزی کنید. به هیچ عنوان Planning را دست کم نگیرید، زیرا در هنگام مطالعه این کتاب لحظات دلسرد کننده زیادی را تجربه می کند. مثلاً وقتی درسی را که قبلاً مطالعه کرید، دوباره مرور می کنید، متوجه میشوید که بسیاری از لغات را فراموش کردید. این نباید شما را نامید کنید، به اهداف مهاجرتی و فرصت هایی که بعداز یادگیری زبان برای شما به وجود می آید فکر کنید. این کار به شما روحیه می دهد تا ادامه دهید.

ویژگی های دانلود کتاب Oxford Word Skills

با دانلود این کتاب، مهارت زبان انگلیسی به خصوص Vocabulary را تقویت خواهید کرد. این کتاب آموزشی دارای فایل کتاب الکترونیکی (PDF)  می باشد که فایل پی دی اف آن دارای تمرینات مختلف  است. این مجموعه بر روی آموزش نحوه برقراری مکالمه بسیار تاکید دارد و مکالمات و تمرینات متعددی در این باره برای شما عزیزان آماده کرده است. همچنین با دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills ، در انتهای کتاب هر سطح ،  پاسخ تمرینات و متن فایل های صوتی می باشند.

Oxford Word Skills Basic (39-mb) Oxford Word Skills Intermediate (37-mb) Oxford Word Skills Advanced (29-mb)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *