Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب Mindset For IELTS 1

دانلود کتاب مایندست 1 یا Mindset For IELTS 1 برای سطح A2 و کسب نمره 4، 5، 5.5 در آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال بسیار مفید و قابل اعتماد است.

Mindset For IELTS 1-2-3

دانلود کتاب Mindset For IELTS 1

نام کتاب: Mindset For IELTS 1-2-3

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2018

فرمت: PDF

حجم فایل: 28 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Mindset For IELTS 1-2-3

اگر به دنبال یک منبع رسمی و به روز از انتشارات کمبریج هستید، حتماً کتاب Mindset For IELTS 1 را دانلود کنید. کتاب مایندست 1 در ابتدا چهارچوب آیلتس را برای شما روشن می کند و سپس با آموزش لغت، گرامر، ساختارها و تکنیک ها شما را به نمره بالای 7 میرساند.

این کتاب، یکی از منابع ارزشمند IELTS است که بیشتر در کلاس های آموزشی تدریس می‌شود. موسسات آموزشی مثل آفرینش و بیان برتر برای سال های طولانی این کتاب را به عنوان منبع تدریس خودشان در کلاس استفاده کردند. همین امر نشان دهنده کیفیت برتر این کتاب دارد.

مطالعه خودآموز یا کلاس!

البته این کتاب را می توانید به صورت خودآموز مطالعه کنید، اما این کار نیازمند وقت و صبر بیشتر است. در بیشتر مواقع باید، کلمات جدید را در دیکشنری سرچ بکنید و همچنین با کمک گوگل و یوتیوب، نکات گرامری را بیشتر مطالعه کنید. زبان استفاده شده در این کتاب به این شکل نیست که همه چیز را به صورت کامل توضیح دهد، بلکه به صورت نکته محور عمل شده است.

راهنمای کتاب مایندست آیلتس

مجموعه مایندست فور آیلتس، شامل چهار جلد با عنوان Foundation شماره 1، 2 و 3 است. این کتاب محصول مشترک دانشگاه کمبریج و Cambridge Assessment English است که ۴ سطح زبانی را مطابق استاندارد CEFR از A2 (مبتدی) تا C1 (پیشرفته) در بر می‌گیرد.

اگر سطح شما مبتدی است، با کتاب Foundation شروع کنید و اگر سطح متوسط دارید، با کتاب شماره 1 یا 2 شروع به مطالعه آیلتس کنید. آگاهی از سطح زبان انگلیسی یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. اگر از سطح خودتان با خبر نباشید، چطور می خواهید کتاب یا سایر منابع مناسب با خودتان را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود به صورت رایگان از تعیین سطح سایت Zandi English استفاده کنید و سطح خودتان را پیدا کنید.

هر کتاب Mindset for IELTS شامل استراتژی های یادگیری، تمرین مهارت‌ها و تمرین های مشابه آزمون اصلی برای کمک به زبان‌آموزان در رسیدن به هدف خود می باشد. ماژول های اطلاعاتی Corpus به زبان‌آموزان کمک می کند تا از اشتباهات متداول دوری کنند.

این سری کتاب‌ها یکی از منابع آزمون آیلتس آکادمیک هستند. رایتنیگ تسک 1 آکادمیک و ریدینگ در ماژول آکادمیک با نوع جنرال متفاوت است. شما در Task 1 Academic باید یک نمودار را گزارش کنید. این کار بر اساس اعداد، ارقام، زمان و روند صعودی یا نزولی نوشته می شود. در این کتاب همه لغات و گرامر مربوط به Task 1 توضیح داده شده است. بدون شک با دانلود این کتاب دیگر نیازی به منبع یا کتاب دیگری ندارید.

ویژگی‌های کلیدی کتاب Mindset For IELTS

همانگونه که قبلاً گفته شد، کتاب مایندست مزایای فراوانی دارد. مهمترین دلیل معروف بودن این کتاب این است که از سطح مبتدی شما را به نمره بالای 7 میرساند. این در حالی است که بیشتر کتاب های آیلتس برای سطوح متوسط به بالا است. کتاب هایی مثل Grammar For IELTS یا Vocabulary For IELTS به هیچ عنوان برای سطح مبتدی نیستند. از جمله خصوصیات کتاب Mindset For IELTS عبارت است از:

  • یادگیری تکنیک های آیلتس
  • آموزش ساختارهای پیشرفته رایتینگ
  • تقویت واژگان آیلتس
  • مثال ها و تمرین فراوان
  • نکات کلیدی در حاشیه هر صفحه
  • معرفی چهارچوب مهارت های Speaking, Writing, Listening, Reading،
  • یادگیری گرامر پایه تا پیشرفته IELTS
Mindset For IELTS Level 1 (28-mb) Mindset Teacher’s book level 1 (11-mb) Mindset Level 1 Audio (40-mb)

3 پاسخ

  1. سلام
    کتاب مایندست یکی از بهترین هاست. ممنون بابت منابع خوبی که داخل سایت گذاشتید.

      1. سلام وقت بخیر فایل صوتی کتاب رو چطوری دانلود کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *