Search
Close this search box.
logo-zandi-english

دانلود کتاب کمبریج آیلتس 11

دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 11 آکادمیک و جنرال به شما کمک می کند تا با سوالات آزمون IELTS آشنا شوید. در Cambridge IELTS 11 چهار تست reading ،writing ،speaking و listening قرار داده شده است.

Cambridge IELTS 11 Academic and General

دانلود کتاب کمبریج آیلتس 11

نام کتاب: Cambridge IELTS 11 Academic and General

نویسنده: Cambridge

تاریخ انتشار: 2015

فرمت: PDF

حجم فایل: 38 مگابایت

نقد و بررسی کتاب Cambridge IELTS 11 Academic and General

زبان آموزان در کمبریج 11 این امکان را دارند تا با سوالات آزمون IELTS آشنا شوند و تکنیک هایی که آموزش دیده اند را با سوالات معتبر ارزیابی کنند، با دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 11 آکادمیک و جنرال شما چهار تست کامل به همراه ریدینگ و رایتینگ بخش جنرال خواهید داشت.

دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 11 آکادمیک و جنرال برای هر ماژول مقدمه و توضیحی در ابتدای بخش قرار داده شده است و در مهارت های ریدینگ و لیسنینگ جدول نمره دهی براساس معیارهای کمبریج قرار دارد.

پاسخنامه کتاب Cambridge IELTS 11 Academic شامل متن لیسنینگ ها و پاسخ هر بخش است، فایل صوتی این کتاب زمان بندی مشابه با آزمون کاغذی آیلتس دارد.

هم اکنون می توانید دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 11 آکادمیک و جنرال را به صورت رایگان از زندی انگلیش انجام دهید.

این کتاب از Cambridge Exams Coach CD-ROM استخراج شده است، بنابراین قطعاً و رسماً متعلق به Cambridge است. من کتاب را به قالب PDF تبدیل کرده‌ام. اگر دارای توانایی مالی هستید، لطفاً این کتاب را به صورت قانونی خریداری کنید. متشکرم!

Cambridge IELTS 11 Academic (38-mb) Cambridge IELTS 11 General (18-mb) Cambridge IELTS 11 Academic Audio (54-mb)

یک پاسخ

  1. با سلام واحترام
    من مادر یک دختر نابینا و بازنشسته هستم و این کتاب را دانلود کردم تا همه آنها را به صورت ورد تبدیل کنم تا دخترم آنها را برجسته نگار بخواند. ممنونم از زحمات شما که آن را به صورت عکس کاملا واضح در آورید. امیدوارم خدا خیر و برکت و عافیت به شما عنایت فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *